Rallye Dakar 2020 odstartovala, Fesh Fesh Group zastoupen kamiony s číslem 510 a 521

Rallye Dakar 2020 odstartovala, Fesh Fesh Group zastoupen kamiony s číslem 510 a 521

06. 01. 2020 | Nejslavnější motoristická rallye odstartovala. Její třetí kapitola se odehrává v pouštích Saudské Arábie. Společnost Fesh Fesh Group je zastoupena v kategorii kamionů vozidly s čísly 510 a 521.

Rallye Dakar 2020 odstartovala, Fesh Fesh Group zastoupen kamiony s číslem 510 a 521

Rallye DAKAR 2020 byla díky změně kontinentu, na kterém se letos jede, označena organizátory jako „třetí kapitola“. Vyjadřují tak návaznost na předchozí ročníky, které se konaly na africkém a pak na jihoamerickém kontinentu. Arabský poloostrov přitáhl poměrně početnou českou účast a mezi kamiony jedou i dva speciály ostravské společnosti Fesh Fesh Group, která pro letošní ročník spojila své síly s polským R-SIX TEAMem.

„Společnost Fesh Fesh Group se zabývá stavbou závodních speciálů, závoděním a také pronájmem závodní techniky včetně servisního zázemí. Právě na pronájmu dvou speciálů a kompletního servisního zázemí je založena spolupráce s polským týmem R-SIX TEAM Roberta Szustkowskeho,“ vysvětluje mezinárodní spolupráci šéf společnosti Fesh Fesh Group Tomáš Vrátný. „Robert Szustkowski dal dohromady řidiče a navigátory a mechaniky plus kompletní asistenci dodáváme my,“ upřesňuje Tomáš Vrátný. Ten se jako pilot závodního speciálu účastnil Rallye DAKAR v letech 2011 až 2016 a účastnil se také závodů série BAJA RALLYE.

Posádky a vozidla FESH FESH / R-SIX TEAM

Tatra Jamal EVO I s číslem 510 jede s posádkou Robert Szustkowski (řidič), Jaroslaw Kazberuk (navigátor) a Filip Škrobánek (mechanik). Tatra Jamal EVO III s číslem pilotuje Patrice Garrrouste, navigátorem je Szymon Gospodarczyk a o technickou podporu posádky se bude starat Petr Vojkovský. Obě posádky mají s rallye bohaté zkušenosti. Nejvíce účastí má Jarek Kazberuk, který se účastnil 8 ročníků a nejlepší výsledek pro něj bylo 19. místo v kategorii kamionů v roce 2015.

Patrice Garrouste má sice jen dvě účasti, ale za to v roce 2018 dojel v kategorii SSV na celkovém 2. místě s pěti etapovými vítězstvími.

Závodní speciály jsou upravené tatrovky s pohonem 4x4, disponují motorem MKR o výkonu 1000 koňských sil a manuální ZF převodovkou.

Servis závodním posádkám poskytuje tým techniků a mechaniků společnosti Fesh Fesh Group s asistenčními vozidly TATRA PHOENIX 8x8 a TATRA 815 6x6 a týmové účasti velí manažer týmu Sujit Das.