Hlavní zodpovědnosti
- řízení obslužného provozu společnosti, řízení přímých podřízených (pracovník údržby, pracovník úklidu, pracovník výdeje obědů), kontrola dodržování požadavků BOZP a PO na provozech
- koordinace činností externích dodavatelů služeb, energií, OZO BOZP, PO, ŽP atd.
- koordinace bezpečnostních služeb (PCO, EZS) a odpovědnost za fungování zabezpečovací a přístupové techniky, vedení evidence klíčů, čipů, přístupových kódů a razítek
- organizace úklidových prací ve vnitřních i venkovních prostorách centrály, údržby zeleně a údržby manipulačních ploch a vozovek v zimním období
- správa a evidence majetku, vyřazování majetku a jeho inventarizace
- zajištění oprav movitého majetku společnosti, údržby budov v majetku společnosti, provádění průběžných kontrol stavu budov, staveb a společných zařízení
- zajištění výběrových řízení spotřebního nákupu (kancelářský, režijní a obalový materiál aj.)
- realizace nákupu spotřebního materiálu dle požadavků středisek, kancelářského zařízení, režijního a jiného materiálu na základě schválených požadavků, hmotného majetku, schvalování faktur dodavatelů, plánování rozpočtu
- zajištění dodávek energií do společnosti a kontrola jejich hospodárného využívání, odpovídat za vyúčtování a provádět analýzu spotřeby energií (energetické audity)
- vedení evidenci záručních listů a revizí, organizace jejich realizaci v zákonem určených lhůtách
- provádění preventivních kontrol z pohledu prevence rizik na jednotlivých pracovištích společnosti, spolupráce při navrhování opatření vedoucích k jejich minimalizaci
- dohled a kontrola nad prováděním a zajišťováním zákonem požadovaných pravidelných kontrol a revizí protipožární ochrany (např. hasicích přístrojů, hydrantů, protipožárních dveří atp.) externími dodavateli služeb
- evidence, nákup, distribuce OOPP
- sledování a implementace legislativních požadavků a změny v oblasti BOZP, PO a ŽP
- organizace a případná realizace školení v oblasti provozu, BOZP, PO a ŽP
- spolupráce při zavádění, realizaci a zlepšování systému environmentálního managementu, včetně zákonem požadovaných povinností v oblasti ŽP
- evidence třídění odpadu, organizace likvidace odpadu, evidence a likvidace nebezpečných látek včetně dokumentace pro zákonem vyžadované kontroly
- zpracování reportů v oblasti odpadového hospodářství a ostatních povinných hlášení (kvartální hlášení, roční statistiky atd.)
- vedení a správa dokumentace vč. hlášení odpadů v systému ISPOP, hlášení obalů v systému EKO-KOM, hlášení elektroodpadů v systému ASEKOL aj.
- odpovídá za uložení archivu dokladů a dokumentů
- spolupráce při sběru, reportování dat a sdílení informací
- šetření pracovních úrazů a jejich evidence
- spolupráce s vedoucími zaměstnanci, orgány státní správy a externími organizacemi
NÁSTUP IHNED NEBO DOHODOU
Ideální profil kandidáta
- min. SŠ vzdělání technického či ekonomického směru
- min. 2-letá praxe v oblasti BOZP, PO a odpadovém hospodářství
- znalost problematiky odpadového hospodářství
- znalost zákona č.88/2016 Sb. o zajištění dalších podmínek bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci
- znalost legislativy a požadavků v oblasti BOZP a PO a ŽP
- osvědčení o odborné způsobilosti v oblasti BOZP, PO nebo prevenci rizik - není podmínkou, ale je velkou výhodou
- velmi dobrá znalost práce s PC, práce s MS officem, google tabulkami a excelem
- řidičský průkaz sk. B – nutnost
- znalost sortimentu automobilových ND (náhradních dílů) - výhoda
- oprávnění na VZV - výhoda
- vítáme odpovědnost, pečlivost a ochotu učit se novým věcem
- aktivní přístup k vykonávané činnosti.
- komunikační a organizační dovednosti
- znalost cizích jazyků není požadována